Lue kymmenen syytä valita Popmasterin DJ tai karaokejuontaja ravintolaan.

  1. Työntekijämme eivät pelkää mikrofonia. Noudatamme ravintolan määrittelemää ohjeistusta juontojen aktiivisuudesta ja sisällöstä.
  2. Työntekijöillämme on anniskelupassit, joten heillä on perusymmärrys anniskelutoiminnasta.
  3. Ravintolakohtaiset asiakaskortit ohjaavat työtämme ja edesauttavat tasalaatuisuuden säilyttämisessä.
  4. Ravintolalla on mahdollisuus antaa palautetta jokaisen keikan osalta osoitteessa www.popmaster.fi/ravintolapalaute.
  5. Seuraamme aktiivisesti työmme laatua tekemällä pistoseurantaa ravintoloissa.
  6. Kaikilta Popmasterin uusilta työntekijöiltä edellytetään osallistumista Popmaster Akatemiaan ja sen lisäksi he tekevät vähintään 1-3 harjoituskeikkaa kokeneemman juontajan kanssa.
  7. Popmasterin juontajat ovat musiikkityöntekijöitä, jotka auttavat myös ravintolan yleisissä töissä. Ravintola pystyy työvuorosuunnittelussaan huomioimaan Popmasterin työntekijän ns. puolikkaana työntekijänä.
  8. Tilaajavastuulain edellyttämät tiedot yhtiöstämme on ladattavissa Tilaajavastuu.fi –palvelun kautta milloin tahansa veloituksetta.
  9. Hinnoittelumme perustuu selkeään tuntihinnoitteluun. Palvelun aloitus- ja lopetusaikoja viilaamalla asiakas pystyy hiomaan toiminnasta mahdollisimman kustannustehokkaan.
  10. Popmasterin työntekijöiden ensisijaisena tavoitteena on edistää ravintolan myyntiä.